Dinner at the grandparents

Jag sa att min uppdatering skulle bli dålig! Men ni får som sagt stå ut.

Idag åkte vi hem från landet. På landet har jag varit en massa med Amanda, sprungit nästan varje morgon, har bara skippat det 2 ggr faktiskt!! Badat trettielva gånger och spelat en massa kooort. Det har varit så mysigt.
Idag har jag spelat mitt nya Harry Potter Wii spel, duschat, lämnat ock lånat böcker på bibblan och just nu är jag på middag hos mormor och morfar. Sedan ska jag hem och börja packa till DAAALLEEECCAAARRLIIIAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag fattar itne att de tär imorgon.... Det ska bli så himla kuuuuuul!!! Ska sitta bredvid underbara Lisa på bussen dit... ♥

Nu ska jag gå hemmåt, vi hörs om ca en vecka kanske!

PUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0