DC (haha töönt) DALECARLIA CUP!

Del 2
Känner att jag är sugen på att göra del 2 redan nu, eftersom jag inte heller kommer hinna med och göra alla delar innan jag åker i gen, men gör jag 2 omm dagen ska jag allt se till att hinna. Från Onsdag kommer det inte bli ngon updatering från min sida! Men det är bara i 10 dagar.
Söndagen:
Då åkte vi buss i typ 3 timmar kom fram vid 12 då vi bäddade våra sägar och pumpade upp dem, sen så gick vi och tränade sen dusha sen äta middag sen minns jag inte riktigt vad som hände antar att vi spelade kort och snackade. 11 gick vi och la oss den dagen men anatar att vi inte somnade förräns halv 12. Snabbt ändå.
Måndagen:
Tyvärr så hade mitt lag(svarta laget) ingen match den här dagen men vi var ändå tvungen att gå upp vid 7 för att titta på Vitas match. Sen den dagen tittade vi på andra matcher hade en träning, som alla var helt ofokuserad på och jag kan säga att jag inte var på topp, jag var skit dålig! Så det var ingen kul träning, men sen efter träningen så badade vi på ävetyrsbadet, var där tills 5 typ. Gick hem åt middag och bytte om till cozmos (discot). Var dock inte där så länge för att jag hade ont i halsen och skulle upp halv 7 nästa dag för att spela match!

Finisar ♥

Caroline ville ej visa sitt UNDERBARA ansikte... ♥

Jadu Elin, har alltid vetat att du var speciell ♥

Ännu några tjejer som inte ville visa ansiktet för kameran♥

wooow, cool ALVA , haha(driver) ♥ ♥ ♥
Där har ni några bilder och en lite text.
Just nu lyssnar jag på musik och chattar med Isabelle om Dalecarlia, vi har inte vart med varandra någonting under Dalecarlia typ, synd det... Men vi snackar om de, så nästa gång vi träffas kommer vi ha massor om Dalecarlia att berätta för varandra, haha ♥
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0