Dalecarlia 2011 ftw!

DEL 1
Nu är vi hemma från dalecarlia cup 2011, grymt sorligt att vara hemma....
Men också otroligt skönt, vet ej inte om jag hade orkat med så mycket mer. Men kul vare!
Fotboll,Disco,Matcher,Träningar,Bad,Skratt och mycket mer gjorde vi!
Som ett lag har vi spelat och gjort alla awesome saker.
Vi har vart så mycket att man tröttnat på vissa, men vad fan man kan inte gilla alla till 100%
Men alla tjejer i vårat lag är fantastiska. Har väl blivit så att jag vart mest med Malin och Caroline eftersom attd e båda är med i det laget jag var med i. Men tycker ändå jag hunnit vara med ganska många, såklart man inte hionner vara med alla på vara 6-5 dagar. Vårt spela var väl bra, men inget mer. Men som sagt vi spelade bra ändå.
Lag Svart.
De laget var jag med i. Vi hade bra spel. När det var morgon var alla morgon trötta så ingen var direkt på toppenhumör, lite smått irriterad på saker och ting blev många väldigt fort. Men det släppte fort. Är otrolgt glad att jag kom i det här laget, fast självklart skulle jag velat spela med alla i laget. En dag var någ den roligaste dagen, direkt när vi vaknade var alla på topp, alla peppade varandra, vi snackade om hur vi skulle spela och alla hade åsikter om saker och ting. Det var den dagen vi mötte Trysil. Berätar merom den matchen i ett senare inlägg, kommer bli så långt annars så att ni inte kommer orka läsa. Bilder har jag tagit också, men inte alls så mycket.
Där har ni lite om veckan!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0