Dagen!

Har vart Suuuper bra!
Det började med att Eveline och Emmy kom hit, vi var här hemma ett tag och gick sedan ner och badade ett tag. Sen så gick vi för att köpa glass hehe, satte oss på en sten och snacka lite. Gick hem för att hämta en fotboll för att gå och spela. Men fastnade på mitt rum med melon och ett spel. Tiden gick sjuukt snabbt, när vi tittade på klockan igen var den 19.00 :oo och Emmy hade fått sms av sina föräldrar: vi äter klockan 18.00, haha faaiil!
Sen åt jag själv middag vid 19.30 efter att ha titta en kort stund på pretty little liars, verade rätt bra faktiskt!
Efter maten rignde jag isabelle som fyller år. Hon ska få ett eget inlägg snart ska vi se! Vi snackade väl i 30 minuter och sedan behövde båda springa på toaletten, haha. sen så nu chattar jag med flikkan på facebook.
Lyckad dag!
Ni får bilder från i dag, nån annan gång, kanske i morgon?
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0