Boktips

Tänkte komma med lite boktips! Hade inget att göra och tänkte att ni kanske skulle uppskatta det.


Detta är underbara böcker!!! Verkligen! Tycker att ni ska läsa alla, för om ni inte gör det så missar ni något. Alla har spänning, kärlek och mystik i sig och dom går inte att lägga ifrån sig när man läser dom. GILLA STARKT PÅ DOM!


Dom här böckerna kommer jag att läsa, de ligger lixom på kö. Ska precis börja med Awakened. Den är 8:de boken i House Of Night Serien och jag har läst alla de andra. Dom är mycketbra! Rekommenderar dom.
Och sedan har vi ju mina älskade Harry Potter ♥ Tänke att jag ska läsa om dom alla fast på engelska nu. Men det får blir sen efter Awakened. Och ni som inte har läst Harry Potter böckerna - DET ÄR ETT MÅSTE!

Hoppas ni gillart och får lite insikt om nya böcker ni kan läsa!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0