Awesome day! + Julia is home!

Dagen i dag var jätte härlig! Först åkte jag och Ella till forum köpte lite mat på Kvantum sedan cyklade vi till kranglan och badade där, vi var där till halv 5 nästan. Sen åkte vi till forum titta runt lite där och köpte goodis, hihi :) Senefter det så åkte jag hem och gick ner till Järla sjön för att vindsurfa, men årorna pajade när vi skulle ro. åå fett tråkigt. Men som sagt jätte bra dag med Ella ♥
älskar Ella ♥
Varken jag eller Ella tog några foton.
I morgon ska jag också träffa Ella fast bara till två sen skulle hon nån annan stans eller någonting :) ♥
På Måndag så ska jag träffa Julia också a-suum. :) ♥


Vilken snygg tjej! Ni skulle bara se Ellas bedårande kläder i dag, såå himla underbara var dem.
Tittar på The Simpson nu.
Men ska väl också äta snart skulle jag gissa.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0