the walk of photography

heej :D ♥

Igår var jag på första utomhus träningen för året, det var så jävla NAAAAJS :D ♥
sedan stack jag hem, duschade och sen bar det av till farmor ♥
senare på kvällen kom Wilma och Loppi över hit och sen drog vi till en överraskningsfest för Fanny !! :D det var awesoome :D ♥
Wilma och Loopi sov här och vi hade det superdupermyys ♥
sen imorse var jag död. helt död. så trööött !!! men upp var man ju tvungen att gå ;) vi åt frukost och sedan vid halv 11 stack cheyorna ♥
vid 12 , halv 13 stack jag, mamma och pappa ut och gick ^^ jag hade med mig kameran så tog mååånga bilder ^^ ska nog ta och rensa lite av dom snart ;) ♥
guu , nu är jag på myshumör så kommer nog sätta mig med min bok i soffan och en filt kanske ?! ♥

nää , puss på er alla ♥


älskar min lusekofta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0