take it easy everybody

heej :D

idag har det varit en vanlig dag förutom .... NO-PROV !!!! :OO men jag tror faktiskt det gick bra ! :D men något fel har man ju typ alltid ;)
sen efter skolan stack jag till forum med Magda, Ylva, Wilma och Loppi ♥ älskar er cheyor ♥
imorgon ska Wilma sleepover here at my house , (wilma , APARTMENT ,, hahah :P ) det kommer att bli aweeesome :D
sen idag fyller Farmor år , GRATTIS ♥ ska till henne och fira imorgon ;) min kusin kommer oxååå , hon är nog bästa kusinen ,, nej inte nog , hon ÄR bästa kusinen ♥

jajaj , ska kanske läsa min bok snart ;) TACK YLVA FÖR TIPSET OM BÖCKERNA FÖR DOM ÄR BÄÄÄÄÄÄST

PUSS




Kommentarer
Postat av: astriid

Fy fan vad snygga bilder heting!!! <333

2011-01-22 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0