Spanska Matematik

Vart hemma hela dagen och tagit det lugnt. Riktigt skönt att göra det ibland. Slutet av mitt lov var jag med kompisar varje dag. Det är ju kul men man kan behöva en dag hemma :)
Så i dah blev jag hemma med matteboken och spanskan. Vet inte om jag kommer öva på spanskan. Matten har jag redan tittat igenom verkar lätt :) Så den behövde jag bara titta igenom :)
I Spanskan håller vi på med klockan, det är väl det som är lite svårare i Spanska enligt mig ♥
I kväll så ska vi alla i familjen laga middag tillsammans ( 3 rätters :) ) Och sen så ska vi Självklart titta på Handboll. Sen tror jag att edt blir solosidan igen. Alla i familjen Älskar det så vi tänkte titta hela familjen på det ockås :) ♥
Men nu så ska jag plugga vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0