Sommar Outfit Vinter Outfit

Gjort några outfits från JC. Dock är inte skorna från JC

Sommar Outfit! LÄNGTAR!
Koftan är inte heller från JC

Liknande outfit bara koftan och jeansen som jag har annorlunda.
I dag kände jag verkligen att jag var sugen på att titta på snygga kläder även köpa dom då. Haha ;)
Men då fick det blev så att jag tittade på nätet.
Öppethus gick bra. Föst så var vi på träning sen så bytte vi om på nåt omlädnings rum på Nacka IP gick till forum där vi mötte Jessica men även mötte andra också :) Sen bar det av mot Skuru's Öppethus.
Man gjorde inte så mycket egentligen. Vi var där från 12.00-15.00!! :-o Och vi fick 5 minuters rast.
Klockan sex är det handbollsmatch så då ska jag titta på den och sen äta.
Ska anmäla mig till Romme i dag också. Jag Issa Hannah & Elin ska åka tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0