snart börjar skolan ,

HEJJ

asså jag känner mig så sjuuukttaskig , haritne uppdaterat på heela veckan , men det kan oxå vara för att jag hela enkelt inte har varit inne på datan ..... men nu så , nu händer det ! och ska försöka uppdatera mer i framtiden .... ^^

den här veckan har jag,

varit med syrran ,
spelat ST-cupen, slutspel,
gått tilll forum och köpt lite saker ^^
spelat Indoor cup

det har varit NAJS :) ♥ gick nästan vidare i ST-cupen men vi hade för dålig målskillnad .... :/ men däremot gick det mycket bättre i Indoor cup , vi kom faktiskt delad 3:a i A-slutspel ! :) ♥ stog i mål i båda cuperna och har fått vääärsta flowet ;) ♥ hahah :P det går lixom asbra ;) ♥

I forum var jag med mamma och syrran ;) Jag köpte en ny svart kofta , ett lila linne, ett armband och örhängen ;) ♥ det var fett najs ;) sen köpte syrran en hatt som jag kommer att låna lite .... hehe :P ♥♥

Idag drog mamma och pappa med mig till Gustavsbergsbadet , pallade egenkligen inte för jag känner mig typ död, men det var väl okejj där ;) har aldrig varit där och tycker att det är ganska litet men ändå okejj ;) ♥

sen imorgon får vi se vad jag hittar på ;) fick ett sms av Skumbananen när vi hade varit och badet och hon frågade vad jag gjorde imorgon så kanske kommer vara med henne ?! who knows ;) ♥

nää , nu ska jag viiiila !!!! ♥  

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0