Slänger in ett inlägg

Vart med Elin & Hannah i dag! :) Snälla Tjejer. Kan verjkligen snacka om allt med dom 2 känner jag!
Sen efter midda så skypa jag med...................................EVELINE (som vanligt) Nej men det var trevligt. Båda vi skulle ta och titta på familjen annorlunda. Haha jag tror någ att vi är lite annorlunda båda 2. Men kom på nu att  jag glömde fråga hene en grejj. -.-'.
I morgon är det tunering. Första matchen blev inställd. Lite tur var ju det för annars hade jag behövt gå upp    7.30-8.00 Men nu så behöver jag bara gå upp vid 09.00 som tur var!!! :D Taggad som F*n på att spela match och vinna. Men är inte sugen på att vara målvakt -.-' Som jag säkert kommer behöva vara. Tråkigt! Jaja men vad gör man inte för laget haha! Ska inte gå och lägga mig allt för sent om man tänker på hur tidigt  jag ska gå upp.
 
Järla IF F97 ♥ NU TAR VI DOM!!!
dock bara några stycken från laget. Vi är ca 35 stycken tjejer i vårt lag.
Puss och Hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0