Min Nyårsafton!

Jag hade jätte kul i går/idag :) ♥
Först kom vi dit vid 5 chillade4 drack läsk hihi :D ♥
Sen blev det dags för mat så efter maten gick Jag,Emma & Mirre upp till Emmas rum & spela spel & fixa en sak på paint  ;) ♥ Haha!
Sen så gjorde vi tipspromenad som vi gör varje år när vi är med dom.
Asså alla gör en fråga var om året som har gått. Sen så hänger vi upp dom % så är det bara som en vanlig tipsrunda.
Jag fick 7/12 rätt ♥ GRYMT :D ♥
Sen gick vi ut för att smälla fyverkerier :)
Alltid lika myysigt!När det avr klart gick vi till backs till huset & tittadepå TV.
Sen vid 2 åkte vi hem ♥
Så var jag uppe en liten stund hemma. Ska äta lunch snart!
Ni kommer få updatering med bilderna på det här inlägget senare idag.........tror jag.
Fast det blev inga bra bilder för att det snöade :( :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0