Malin var en jättte duktig mMålvakt mot Tyresö.

Var inte så miss nöjd med min insats mot Vasalund heller för den delen.
Men tyvärr förlorade vi mot dom med 2-1.
Här kommer några bilder från igår:)
Bilderna är tagna från den här snälla ------>FLIIICKANS<----- blogg.
Hejarklacken!
Förresten när jag gick för bi några från Älta tror jag det avr hörde jag dom säga
''Vi kan ju anlita den där fjortis hejarklacken'' HAHAHA!
Fjortis Hejarklacken!

Elvira & Lotta ♥♥

Elin ♥♥

GaAlen Sofia ♥ ♥

Sjukt söt bild på Lotta ♥

Vera fotografen ♥
Matchbilder

Hälsar för match ♥

Hejaramsa♥

Jag, haha !

Tackar för matchen ♥
Säger bara att vi vann första matchen förlorade andra matchen men jag tycker dock att vi spelade bättre andra matchen.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0