Kameran är Glömd

Jag glömde kameran hos Eveline så jag kan inte ladda upp bilder + att jag är inne på skoldatan haha. ;)
Idag har det vart full rulle ♥
I morgon ser det ut som att bli Julia eller en chill dag hemma i sängen. :)
Men det märker vi då.
Känner att jag inte haft så mycket att berätta om på sista tiden.....
Men jag gör så gott jag kan för att hålla updateringen hyfsad.
Hur många gånger per dag tycker ni att man ska blogga?
Själv tycker jag ca 2-4 gånger per dag.

På måndag ska jag i alla fall vara med Eveline & Elin. Vi måste göra läxa.....TYVÄRR!
Fotbollsläxa. Den ska vara inlämnad vecka 2 alltså nästa vecka (när skolan börjar!)
Kan inte fatta att skolan börjar igen på Tisdag
Lovet för´mig har känst underbart. Inga tidiga mornar. vakna när du känner för. Ingen Quesaada på Tisdagar & Fredagar haha. Låter sjukt men det är nästan jobbigast med skolan. Alltså att gå upp så tidigt varje morgon speciellt på Tisdagar & Fredagar. Men snart blir det slut på alla tidiga träningar borta i Quesada YÄS!♥
Tror inte att ni kommer orka läsa allt haha jag gör nästan aldrig det om det är någon som har skrivit en lång text haha. Det är många som skriver måste börja göra längre inlägg osv men det räker ju med 5 rader tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0