Jag önskar jag aldrig lärt mig att göra hjärtan eller smailisar.


Försök att läsa. Jag & Ella tycker att det våre mycket skönare att inte ha lärt sig göra hjärtan eller smailisar.
Men nu för tiden är man ju dryg om man inte skriver några smailisar eller hjärtan.

Men jag Eveline & Matilda var inne på stan. Eveline har tydligen betsämmt att vi 3 ska gå på Bio 1 gång per månad. Kommer säkert gå jätte bra med det. (Ironi) Haha.
Jag köpte bara ett armband. Men försökte verkligen hitta nån tröja eller något liknande men icke.

Där har ni armbandet och mig.
Silvrigt Armband - Indiska - 60 kronor.
Men nu så ska jag ladda upp bilderna vi tog i dag. Ikväll är det Fotbolls träning vid 20.00 sent!
Kram Lisa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0