I've got a computer again

mihihi , har media igen och då har jag ju Astrids data ^^ det ska blir fett kul ;) vi ska typ göra en presentation av oss själva i powerpiont men på bara en sida och bara bilder o.O ahhha :P nejj men man tar ju bara bort bilderna och lägger till med animeringar ;)

sen igår hade jag piano och var sedan hemma och pluggade till NO-provet idag , JAG ÄR NERVÖS ! sen fick jag oxå hem ett papper som säger att vi ska betala 300:- för min data , inte kul för jag gjorde ju inte ens sönder den ! men det tycker visst rektorn ..... -.-'' DAMP och sen träffade vi en författare som heter Bob hanssom oxå igår ,, han var lite skum .... :P

jaja,  ha en bäst dag alla ! ;) <3

Ylva hälsar ;) och hon tycker att det är jättekul att ha media och sitta bredvid mig :D:D:D:D (hon ville att jag ksulle skriva det...)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0