hiss eller diss?!

HEJ BLÖGGLÄSARE ! ;)

nu kommer bilder på mig från igår ! ;)







hehe , det var mest håret som var skillnad men jag tycker iaf att det blev skiiitsnyggt ! ;) vill inte ha så hela tiden , men någon gång så ;) ♥

vad tycker ni, HISS ELLER DISS?!

kläderna lånade jag av Wilma , hon har huuur mycket kläder som helst!!! hehe ... älskar din garderob cheyen ♥ och dig såklart ♥
vi gjorde Loppi också men sen var jag tvungen att gå så jag hann inte vara med när vi skulle göra Wilma ... :/
sen på kvällen hemma spelade jag wii ... hehe GEEK !

Idag var jag tvungen att bara "barnvakt" åt syrran ..... fattar inte varför hon inte kan vara hemma själv , hon e 10 år !!! *suck* jag blir så trött .... men vi har gått till forum för jag skulle låna en ny bok , (läste ut Harry Potter igår !! började typ gråta i slutet av glädje och lycka, så bra slut♥ gör det typ varje gång , det här var 3:dje gånge jag läste 7:an ;) ♥ men jag vill veta meeeer ! tycker hon ska skriva en fortsättning ^^ ♥) ookejj , tillbaka till ämnet ;) ♥ jag skulle låna "Löftet" av Richelle Mead, 4:de boken i serien Vampire Academy men den fanns inte inne ...... :(( så ska kolla med pappa om han kan låna den på biblioteket i Sickla , han jobbar ju precis där ;) ♥ så ska ringa honom strax . just nu är inte syrran hemma ,, hon är hos sin kompis, så jag lyssnar på hööög musik i högtalarna ^^ ♥  snart kommer väl de hit och då kommer de dampa om jag har på det ..... ^^ miihihi ♥

men nu ska jag försöka få tag på pappa ;) ♥

PUSS


jag right now ♥

Kommentarer
Postat av: ju nöw hu aj äm

omg vad najs du blev! :D (fast du är ofc najs nu med ^.^) kan du inte lägga upp bilder på wilma och lovisa med? (: <3

2011-01-03 @ 19:39:21
URL: http://mandagsbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0