Grannarna

I dag var det ju tunering vi gjorde lika första matchen mot AIK gul 1-1 :)
Andra matchen blev det 3-1 till oss :( Om vi hade gjort 4-1 hade vi haft precis samma resultat som AIK men icke... -.-' Så vi gick inte till Final. Men roligt var det att spela såklart :D Behövde inte stå i mål ännu gladare ! Malin stod båda mtcherna♥
GRANNARNA!
Har precis vart hos grannarna eller aa dom gick nyss Läs så fattar ni!
Vid 6 gick vi över till grannarna var där till typ halv 12 sen gick jag Mirre Albin Ida hem till oss för att spela Buzz & spela pingis :D Jag vann en gång på pingis och en gång på buzz hihi :) ♥
Klockan halv 1 gick dom hemmifrån oss och nu ligger jag i sängen med datan =)

En snabb bild gjord på paint !


Nu känner jag att jag borde ställa om mig lite och inte gå och lägga mig alldeles för sent!
Tror att jag bara ska läsa lite sen så ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0