Easy A

Var och såg den med Matilda & Eveline  Like :)
Filmen tycker jag väl var ganska bra inte den bästa filmen man sätt. Men bra var den.
Var med dom sen halv 12 i dag. Då vi tog bussen & tunnelbanan till Hötorget.
Nu är jag hemma. I dag fyller mamma år så om 5 minuter kommer kusinerna!!!!
I morgon är det skola igen..... Orkar inte. Den här veckan har gått otroligt långsamt. Förutom helgen som har gått på 1 sekund i dag. När Eveline började snacka om att vi slutade tidigt i morgon så började jag verkligen tänka efter om det inte var lördag??? helt borta!♥ Haha
Ja, Jag vet att det var längesen jag la upp några bilder men jag har inte haft tid att ladda över dom. Ska försöka hinna med det i morgon!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0