sorry

hehe , sorry för dålig uppdate.....

i fredags sov Tuva över här och vi hade det så jävla BÄÄST :D älskar dig skumbanan ♥ 
ilördags spelade jag och tuva sims, jag pluggade till SO-provet och sedan var det cup ;) vi VANN !!!!!! ALLTING LIXOM :D awesooooome ♥  
Igår var jag typ sjuk, eller jag låg deckad i soffan heeeeela dan , pluggade lite på kvällen och sedan blev det solsidan ;) ♥
Idag är jag oxå sjuk :( förkyld, ont i halsen och det typ snurrar i min mage?! usch, det är så obehagligt...  så sitter just nu hemma ensam och har pluggat lite mera till provet ;) men lite chill är det ju, ska nog titta på en harry potter film snart ;) ♥
så det blir ingen orkester, ingen flöjt och ingen träning idag....

jjaaj, jag är INTE på blogg humör,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0