snöö?!?

heej :D

igår var ju många skolor stängda p.g.a vädret, men sjääälvklart inte min -.-'' så jag var i skolan , men fick en maaaassa gjort ! speciellt med mythbuster projektet, vi har inte mycket kvar nu :D sen efter skolan stack jag ylva oh magda till forum igen och jag köpte mina byxor, älskar dom verkligen ^^ vi tog lite bilder oxå (a)

idag händer inte så mycket , ska nog gå ut på en fotorunda snart, för jag kan ju itne missa chansen att fota i det fiiina vädret som är idag !!! :D ♥ kan nog få till några riktigt fina frost och snö bilder , eftersom det snöade nyligen och det är så kallt ute ;) ♥

men blir nog oxå en ganska chilla dag, har inte bestämmt något faktiskt ^^ men ska kanske frsöka få över liora , för hon kunde typ inte imorgn ... bajsa på henne.

men ska nu fortsätta och lyssna på musik och hålla på med fb ^^

PUUUSS


jag och ylva i ett provrum på H&M ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0