Med denna bild säger jag Godmorgon.


Bild från helgen när jag var på landet med pappa ♥
Om ungefär 10 minuter så ska jag börja dra mig mot busshållplatsen.
I dag i skolan har jag världens segaste lektioner förrutom Bilden & Spanskan dårå.
Fast jag & Issa kommer ju sluta halv 2 i stället för halv 3. Eftersom läxan ska göras.
Förra veckan var det bara jag, Felipe & Issa som satt kvar på den sista lektionen, alla andra gick hem.
Så nu får dom sitta och jobba och vi får gå hem....och jobba.
Bloggar senare om jag hinner, ska ju hem till Issa direkt efter skolan, sen vidare till mina kusiner som fyller år.
Men ett inlägg till ska jag allt försöka att slänga i väg.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0