fantastic is the word

har haft en soooft dag idag, jag har

badat med mamma, syrran och hennes kompis och jag simmade ,,, 1KM!!!! :D fett stooolt :3
varit på middag hos mormor och morfar och fått ansiktsbehandling av mormor ,  hon arbetar med sånt och hon skulle ha en kund imorgon och behövde testa lite grejer, så är det ju sjääälvklart att man rycker in !! :D
har gjort lite situps här hemma oxå , blev itne så många men ändå :3 ♥

så jag känner att den här dan har blivit något bra, heeelt klart ! :D ♥

Imorgon blir det ju tuva och vi ska dra och shoppa lite tror jag :3 sen kanske myys hos någon , who knows ;)
sedan har jag även bestämmt att

onsdag - Magda ♥
torsdag - bada med liora och hennes kuliga kompiar
fredag - tom tits med pappa och syrran

MYYS vecka asså!!! :D

men nu ska jag vara lite social (a)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0