Eveline,Ebba,Ella & Liiisa

Mobbad där jag blev. Alla andra börjar på E.
I dag var jag med dom cheyyorna. Vi gjorde kladdkaka. Fast satte inte in den i ugnen hahahhaha.
Fast vi ställde in den i ugnen som inte ens var varm. Så vi orkade inte vänta och åt degen i stället.
Just nu håller jag på att göra engelska. Vet inte om vi har läxa i morgon hoppas att vi inte har det. Fick reda på det i dag. I morgon så ska jag vara med Eveline, Matilda & Ella. Trevligt väl? höhöhö.
Nu tittar jag på Landskampen inget program jag tycker är toppen men helt OK är det väl.
I morgon på fotboll ska jag ha eget träningspass Nervös?? Ooojaa!
Nu ska jag fortsätta träna på Engelska. Vill inte behöva göra omprov.

Dålig bild. Men nummer 17 har jag i skolan.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0