Då var man igång dårå !

Min bloggning stavas. USEEL.
Men nu har jag kommit i fatt med alla dom där dagarna.
I dag var jag med Elin när vi slutade (12.40) Sen vid halv 5 åkte jag hem skrev ut min fotbolls läxa och nu har jag ätit middag och tittat på Top Modell.
Chattar på Facebook nu med Ella och Eve Line ♥ trevligt för er att veta.
Men jag har inte så mycket att skriva om nu förtiden och hinner inte skriva så mycket nu förtiden.
Så i 1 vecka nu kommer min blogg updatering vara ganska låg. Kommer bara blogg när jag hinner och känner för det. För nu känner jag mig nästan tvingad att göra ett inlägg. Vi testar så en vecka sen får vi se om min blogg lust kommer till baks och det tror jag.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0