boklus?!

hejsan :D

har inte bloggat på hela helgen för jag har varit på landet och haft det supermyys ! mycket fotande, promenader på isen, brasa i kakelugnen och myys framför tvn.
när vi var där så bestämde vi lite saker som skulle hända på lovet, nu har jag inbokat,

Måndag - kanske simma med syrran och mamma ♥
Tisdag - shopping med Tuviluvisen ♥
Onsdag/torsdag/fredag - Tom Tits med pappa och syrran och kanske någon mer ,, supermyyys !
Lördag - fotbollscup
söndag - ELIN ! (antaglingen)

ska bli fett sooft ♥ ska bestäma med några fler, kanske magda ♥ ♥

när jag har varit på landet har jag även läst ut den andra boken ur serien blue bloods av Melissa de la Cruz som jag läser just nu. rekomenderar den till alla, superbra böcker ! finns bara på engelska men ändå så jävla bra.

  
 

så håller på med revelations nu ;) det finns fler än dom här men jag har inte riktigt koll på dom :3

ska nog måla mina naglar snart ... vilken färg vet jag inte , men jag tror det lutar åt svart/grön/gul/röd och kanske blå ... ;)

ska ta itu med lite saker nu

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0