Betyg leder till pluggandet.

Jag har pluggat även i dag med som ni säkert förstår, har pluggat sen jag kom hem typ. Fast är inte riktigt klar för i dag. Ska plugga lite mer Spanska också. Men en sak jag själv har tänkt på är att jag alltid tänker på att jag måste/vill få bra betyg. Har fått jätte ont i halsen i dag och ändå var jag med på träningen i dag. Man kan undra varför jag var med eftersom jag hade ont i halsen i morse också. OSMART . Men jag kommer inte kunna vara hemma i veckan för i morgon har jag spanska som måste bli klar, No redovisning och på Torsdag har jag Spanska förhör och på Fredag har jag NO prov!!! I dag hade jag Engelska förhör. Det är gaalet mycket just nu.

Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: issa

det kan man lungt säga...;P men du har ju toppen betyg Lisa så du behöver inte oroa dig! :) <3

puss

2011-02-23 @ 16:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0