Värdelös dag

Dden här dagen har känts hel seg och kass. Början av dagen var väl helt okej, men bara ok. Lunchenrasten var myysig med Hannah och Sofia snackade bara, fast sen drog vi till cafeterian där flera satt, då kom Eveline och Emmy också, hehehhe vi låste Evelines mobil i en kvart sen när vi tänkte kåsa den i en halvtimme så hade hon mobilen....men hon är ju så hiimla smart så att hon låser den själv i 30 minuter, hahaha!
Men sen va det Svenska redovisning alla grupper söög, ingen hadfe typ orkat bry sig om arbete. Då vår lärare blev besviken eftersom att vi inte gjort bra i från oss. Men sen sa hon vi ses kanske i morgon så fick vi gå. Efter det var det Spanska fick reda på mitt slutbetyg som är D vilket jag förväntade mig men är endå missnöjd eftersom att hon sa det på ett rätt så negativt sätt. Då jag var irriterad men blev bättre efter att jag och Hannah snackat.

image description
tagen i helgen....
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0