trött på lucia.

HEEJ!

Nu är lilla jag tillbaka! Jag ska verkligen försöka bättra mig! Jag har inte kunnat blogga den senaste veckan för den har varit häktisk!!! och innan också.....

Förra vecka hade jag bara typ fem vanliga lektioner... resten var rep till konserter. Hade en i onsdags, en i fredags och två i söndags! Sedan hade ajg även flöjt konsert i torsdags och i dag skulle jag ha haft tre stycken luciatåg - en på moderna muséet och två i forum - men jag kunde inte vara med för jag har så jävla ont i halsen. jag fick det redan efter första konserten i onsdags, men blev värre sedan och gick till och med hem från skolan igår p.g.a halsen, huvudvärk, förkylning och yrsel... men så jag fick gå hem 10.15 :3

Har sista provet för terminen imorgon, superviktigt hemkunskapsprov! sedan är det slut med allt! Jag ska bara chilla sönder och träffa människor som jag saknar!

PUSS


älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0