Trött på det mesta

Kan berätta för er att jag inet är på topp, så därför kommer min bloggning inte bli den roligaste, bloggen är endå det stället jag brukar skriva av mig.
Fotbollsprofilen i skolan suuger för det mesta nu också, den tråkigaste lektionen, även fått mig att känna mig sämre på fotboll. Men livet har upp och ner gångar, när lovet kommer, så kommer även mitt humör bli bättre skulle jag tro. Blir bara trött på all skola det här provet skulle jag gärna ha skippat och att ha böcker på internet är så mycket jobbigare! Lovet får gärna komma nu....!
och där känner jag att jag har skrivit av mig tillräkligt.
Men vad händer i morgon?
Inget speciellt tror att jag bara ska hem och plugga, och hoppa över fotbollen i skolan pga att min förskylning inte vill släppa.
image description
För en vecka sen var jag otroligt glad! Det mesta var bra då.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0