SO prov! Avklarat!

ååå vilken lättnad provet var ganska svårt. Men jag är ganska säker på att jag inte kommer få ett F.
Efter skolan så hoppade jag och Elin på en 471 till forum, gick in på Willys köpte en corny.standard.
Sedan så gick jag hem titta på TV, sedan kom Mirre hem och efter det mamma och Ramus,  och Rasmus hade med sig massor godis från Japan! Där han har vart i 1 vecka. Efter att vi smakat godis så började Jag, Mirre och Rasmus att baka pepparkakor, och nu sitter jag här, efter middagen så ska jag plugga NO, efter i morgon kommer det vara friiihet, inga mer inlämningar som jag måste göra hemma!
image description
Mirre, åååå du är såå finful!
Nu blir det Paxcon!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0