pepparkaksbak

Har haft en hyfsat chill vecka.. Inga läxor, konsert i måndags (gick hela okej) och så var det skolavslutning igår! Var så härligt, äntligen är allt slut och man kan bara chilla söönder. Fick ju också mina betyg, och jag är väldigt nöjd! uppnådde mitt mål att få C och uppåt i allt. Jag fick B i det mesta, C i några och ett A i matte! SUPERNÖJD!

Idag träffade jag iaf bästusen Tuva! vi bakade pepparkakor, fotade inne och ute, pratade och myste allmänt. Det var sjukt härligt.

Imorgon ska jag bara vara hemma och så ska jag dela ut lite julkort och slå in paket. Sedan är det JULAFTON PÅ LÖRDAG! det är sjukt. lengtär.

Just nu sitter jag faktiskt och tittar på kläder, urban outfitters, monki och happy socks. Ser en massa fina saker hela tiden... Fan att vara pank.

PUSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0