Min dag

Idag fick jag sluta tidigare vilket var skönt. När jag kom hem vilket var vid typ 14.45 så började jag plugga direkt gjorde klart min bild uppgift på typ 45 minuter sedan så pluggade jag SO ända tills middag, men kan ändå inte allt jätte bra, men vafan det får gå som det gå, orkar inget mer, ska träna en gång till på alla frågor sen får det räcka.
I morgon så är det stora SO provet, jo men jag är änå ganska nervös, när jag kommer hem i morgon så ska jag sitta med NO.n som ska vara inlämnad på Fredag. Sen har jag bara en inlämning till tills på Tisdagen, men det är grupp arbete, Jag, Hannah, Elin, Vincent och Hugo har hunnit grymt långt tycker jag! Sen är det inga mer läxor eller prov för i år!! Vilken härlig känsla det kommer att vara.
Men nu så blir det lite SO till sedan väntar badet!
jo men jag typ ääälskar den här bilden....! Haha!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0