Lördag det snöar

Äääntligen att det snööar, får se om det ligger kvar då.
Nu ligger jag efter i dag saken och skriva om en person.
Men går dagen då:
I går så var jag i skolan hade tre lektioner sen julshow, sedan följde Alice och Eveline med mig hem, var där till halv fem, sen åkte vi in till gammla stan och mötte Matilda och Azzi. I gamla stan satt vi oss på ett café och snackade i några timmar sedan begav vi oss hem då jag var hemma vid 19.00.
Men det var lite snabbt om gårdagen.
I dag så fyller min lillkusin år så då ska vi dit, men innan ska jag hinna upp till forum en snabbis för att köpa en julklapp eller två. Där har ni min dag, kommer antagligen bli dåligt med bloggning här också!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0