Julklapparna

Jag är så nöjd med mina julklappar, tänkte visa er några av dem.
 
2 Filmer Trassel och You Again, båda filmerna är grymt bra!!

Bok av Katarina von Bredow

Digital skärm, jag kan även lyssna på musik på den!

Nya skidor!

skor till skidorna, kolla bara hur sköna de är inuti?!

Fotbollsspelet. Någorlunda sne eller vad men tog bilden i mörker satt såg inte var jag fotade....jajaja ni ser hur det ser ut!

Tröja/Blus

Blus

Bokstäver som jag ska fixa sedan ska dem hamna  mitt nya rum!
Fick även lite annat som sagt typ godis, två par tummvantar ett par toch vantar, pengar och som jag berättade how i met your mother box säsong 1-6. Tror att det var allt?
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0