Julaftonen

Min julafton: Jag vaknade framför brasan där vi hade sovit, hela familjen. På morgonen så öpnnade jag två presenter och fick då ett fotbolls spel tillsammans med Mirre, Fredrik och Rasmus (bild kommer) och How i met your mother box säsong 1-6, de bokxarna fick jag av Rasmus med Mirre och Fredrik. Tittade självklart på julkalender sen vid halv 11 så åkte vi skridskor i kungsträdgården med Julias familg, vilket vi gör varje år på julafon, myys. Sedan var vi väl hemma vid ett och åt gröt och monterade fotbollsspelet. Sedan blev dte dags för Kalle Anka och efter det så spelade vi pingis och sedan åt vi middag vid typ 18.00. Sen vid 20.30 kom tomten då satt vi och öpnnade paket i en timme och sen tittade vi på film.



Hur skön bild är inte den här bilden på mamma och pappa, typ match.com...haha
Lägger ut bilder på presenterna senare.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0