Jogging rundan

plus för mig va, har precis vart ute på jogging runda. Så skönt, fast känner dock att min kondition ligger på typ 0.
Lyssnar på julmusik och är även inne på facebook, där jag gillat Ellas ''gilla så skriver jag julens....'' Då jag genast blir så underbart glad bara för att hon är så underbar och skriver detta!

Ella Öfwerman     har gjort ett inlägg iLisa Sandahl

Julens fina vän som är så söt och härlig. har så mysigt med dig och du är ju bara för underbar! Vi ses dock inte lika mycket längre, saknar dig, kompis ♥
Är hon inte världens finaste lixsom?


Ibland kan hon även vara så här fin, lägger bara ut den här bilden för att visa att jag älskar henne!!
HAHAHAHAHAHAAA!!
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: ellson

Navi Lisiii! <3

Saknar digiiis! puss

2011-12-27 @ 16:34:43
URL: http://ofwermans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0