Här ska det bloggas!

Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes. 6 December
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig. 7 December
Dag 3: En viktig person i ditt liv. 8 December

Dag 4: En bild som visar hur du mådde förut. 9 December
Dag 5: Dagens outfit. 10 December
Dag 6: En låt som betyder mycket

Dag 7: Åtta bekännelser. 11 December
Dag 8: En bild på en tid du saknar. 12 December

Dag 9: En gammal och en ny bild på dig själv. 13 December
Dag 10: En bild från din förra sommar. 14 December
Dag 11: Bakrund på mobilen.
Dag 12: En puss eller kram bild med dig och någon annan. 15 December
Dag 13: Några favorit citat.

Dag 14: En bild du tycker visar kärlek. 16 December
Dag 15: En bild som får dig att le. 17 December
Dag 17: En bild på dig och någon vuxen person. 18 December
Dag 18: En bild på dig och någon i din familj. 19 December
Dag 19: Din mobiltelefon. 20 December
Dag 20: Bilder på ditt/dina favorit klädesplagg. 21 December
Dag 21: Något du önskar dig från tomten. 22 December
Dag 22: Din nuvarande profilbild på facebook. 23 December
Dag 23: Visa ditt rum.
Dag 24: En bild på dig från din förra julafton och en från iår. 23 December
Jag gör den här nu bara för att jag ska komma igång med bloggandet igen. Jag strök några efetrsom att jag känner att det inte är så intressant eller helt enkelt för att jag inte orkar visa mitt rum t.ex. Kommer heller inte blogga under julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0