Dag 7: Åtta bekännelser.

1. Jag ger mig rätt så lätt, t.ex. när Mirre vill titta på smallville så säger jag i början nej, men brukar nästan alltid säga ja till slut.
2. Jag tycker bara att man ska fira julafton med släkten (fråga mig inte varför?)
3. Men jag älskar att ha julafton med kompisar några dagar innan jul.
4. Jag älskar att göra julkort,lussebullar och göra allt så där på julafton
5. Jag har rätt så många kusiner och vi alla känner varandra väldigt bra!
6. Jag vet inte vad alla mina sysslingar heter....
7. Jag sökte in om at får byta profil, men våran fotbolls lärare tyckte att jag och Elin skulle stanna kvar, så vi blir kvar.
8. Jag är värdelös på engelska men har fått ett D den här teminen i engelska, så det känns bra för mig! Hade då 1 kvalite på A i engelska
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0