Vindsurfing med Rasmus och Mirre

Hellu!
Blev lite knaas när jag skulle smsa carro i går satt det kom aldrig fram..♥
Jag, Mirre och Rasmus bestämde att vi skulle ut och vindsurfa efter maten. Då smsade även Sofia och fråga om vi kunde göra nåt, synd att jag skulle ut dåra, miss you!♥
Vindsurfing gick inte så bra eftersom att det blåste gaaalet mycket!
Vet inte riktigt vad som kommer hända under veckan?
Dem flesta av mina kompisar ska typ till Ung 08, haha.
Men ska i alla fall träffa Julia på Fredag
och Sofia någon dag hon inte går på Ung 08 (annars när skolan börjar..)
och Caroline på Söndagen, eller någon dag hon inte heller ska på Ung 08 :)
Isabelle ska jag också träffa någon dag vet bara inte vilken dag...♥
Träningen i dag gick väl OK, var lite trött bara, sen äre träning i morgon med!

Vill inte att sommaren ska ta slut, blir bara kallare...♥
Ska försöka njuta fullt ut av de sista nu på sommarlovet!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0