Underbara Landskap!

Dem här 3 dagarna med Eveline och Matilda har vart uunderbara, vi har tagit det lugnt, cyklat sjukt mycket, både tandem cykel och vanlig cykel, badat massor, solat lite för mycket, fotat och massor mer!
Kan berätta dagarna lite snabbt här också för er som är intresserade.
Dag 1:
Jag och Eveline kom med flyget och då stod Matilda och hennes pappa och väntade på oss, vi åkte hem till dem och bytte om till badkläder sedan cyklade vi till kvick viken, tror jag det hette. Där badade vi och solade föör mycket för min smak. Var där till 5 typ?? Sen på kvällen så tog vi ett kvällsdopp och cyklade till en brygga, på vägen hem köpte vi även godis, vi åkte hem spela kort och åt godis sen så somnade vi.
Dag 2:
Vi åkte ut till en ö som heter Ven, där hyrdevi 2 ''vanliga'' cyklar och 1 tandem sykel så bytte vi av. Där var jag Eveline och Matilda och hennes pappa, vi åt lunch och bada där och åt glass. Kom hem vid 6 den dagen, var sjukt trött då, men på kvällen tog vi en lite promenad och tog bilder sen kvällsdopp. Sen kom vi hem åt lite godis och läste. Sen somnade vi eller i alla fall jag...haha.
Dag 3:
Vi tänkte kanotera, men bestämde oss för att skippa det för att det blåste så pass mycket. Men vi cyklade i alla fall till kvick viken och var där åt lunch och tog en glass, men det blåste så pass mycket att det blev kalt, inte mysigt. Vi cyklade hem och spelade kort, efter ett tag så cykalde vi till ett annat badställe lite närmre, var där ett tag cykalde hem och satte oss i varsin sol stol och läste och sen spelade vi kort och sen åt vi och åkte vi hem!
TACK SÅ MYCKET FÖR DEM HÄR DAGARNA!
Bilder kommer!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0