träning

Det är det dax för alldeles strax! Håller på att göra mig i ordning och har precis ätit middag - räksallad!
Idag fick jag som sagt min data! Är fett glaaad! Är inne på den nu. Det ända problemet är att jag inte har något internet hemma så just nu sitter jag på min balkong och snor från någon annan.... höhö.... Men eftersom jag har fått den så kommer det att antagligen bli lite bättre bloggning! Fast måste ju såklart fortfarande tänka på skolan....
Sedan spelade vi brännboll och gick tipsrunda idag på eftermiddagen med resten av m-laget (mitt arbetslag) och 9:orna vann... Konstigt va?
Ni får ingen bild idag, har ingenting på den här datan, tog bort alla privata bilder när jag lämnade in den innan sommar'n.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0