städdag

Choooo!

Hade det supermysigt med Liora i Torsdags. Gick på träningen sedan på kvällen. Vi var 6 st där... höhö...
Igår var jag hemma och träffade sedan mormor och morfar lite senare på dan. Sedan på kvällen gick jag och mamma till forum och köpte kebab till familjen och så satte vi oss och åt och tittade på filmen Matrix. Den var faktiskt ganska bra! Den är lite som Inception...
Idag har jag varit hemma med familjen och slappat + att vi har städat och slänget en massa grejer!! Och kommer antagligen att göra om mitt rum! snart... Man vet aldrig när det kommer att hända, men vi/jag har börjat planera iaf! Och mamma och pappa har itne sagt NEJ ännu ... :3 Sedan nu på kvällen så åkte jag, mamma och syrran till mormor och morfars kolonilott. Det var supermysigt att vara där ute och få lite frisk luft.

Varför jag inte har skrivit är för att min syrran okuperar datorn hela dagarna + att jag inte vill sitta framför en data hela tiden ;) ♥

MIHIHIHIHIIHIH - Jag är lite sen men såg precis att Jedward har kommit ut med deras album, Planet Jedward!! LOVE ♥

jaja, nu ska jag fortsätt checka in stuff och titta på Bond. Ska också försöka få tag på Julia och se om hon vill göra något imorgon.

PUSS på er


Saknar denna lilla plutten ♥ Men ska faktiskt träffa henne och Magda på onsdag och torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0