Sofiasofiasofia.....


vilken tid åker du i morgon? :):) <33/L
 
tjugo över fyra :):) <3<3/S
 
på morgonen?? :o:o <3<3/L
 
haha, nej ;);) axel frågade samma sak :P:P <333/S
 
haah*tänker oooch jag vet preeecis vem axel är* haha!/L

hahaha, en kille knäppis :D:D <3<3/S
 
jaha, oj då jag trodde du menade kroppsdelen!/L
:oo
 
hahahahhaha, är du seriös? :D:D :O:O <3<3/S
 
men Sofia hur dum tror du jag är???/L
 
dum, titanic! :D:D <3/S

tyvärr så är jag ingen båt Sofia?? <3<3/L
 
joo ;);) <3<3/S
 
senast jag kollade hade jag ingen motor inuti mig inget roder heller för den delen?/L
 
haha, jo då ;);) <3<3/S
 
tror faktiskt inte det? :)/L
Haha, vår otrooligt skööna chatt konversation som fortfarande håller på hehe. Men hur dum tror Sofia jag är egentligen? :oooo
aja...
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHHAA, väldigt :-3 <3

2011-08-05 @ 00:56:49
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0