Skolfotografering

Hej! Första lektionen idag var spanska. Inom de närmaste 2 veckorna så ska vi arbeta med ett föredrag om våran sommar som vi sedan också ska få prov på. Man blir ju lagom glad. Sedan musiken var soft, vi körde mäster medans alla fick sjunga för Daniel (min musiklärare) så man vet vilken stämma man ska vara. Daniel sa att han inte visste vart jag ska vara, att jag blir där jag behövs, typ... NO, lunch och idrott har jag sedan haft och nu är det SKOLFOTOGRAFERIING!! Så alla toaletter är typ upptagna... Sedan efter skolan ska jag dra in till stan med Tuva och vi ska gå till Bengans där Ulrik Munther har skivsignering!! omgogmomgomgomg. Så det blir ingen träning för mig idag... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0