School!

Skolan i dag var chill, satt det var najs!
Vi fick sluta tidigare, sista lektionen hade vi typ bara i 10 minuter. biglike.
Sen så stack jag och Emmy hem till mig, hade det trevligt, gjorde massor av olika saker och sen åkte Emmy hem vid 18.00 typ, då kom mina kusiner. Så nu har dem åkt eller Martin är fortfarande här eftersom han ska sova här. Men i morgon sås ka jag upp tidigt tror jag, eller i alla fall om Sofia också ska titta på Vit match, hon och jag ska titta på den matchen tror jag? Men den börjar klockan 09.45. Så då ska jag väl upp 08.45. Efter matchen ska jag vara med Linnea och Elin.

Förra årets klassfoto ♥

Förra årets enskilda foto.
På Måndag är det skolfoto!
Nu ska jag först in på facebook sen fortsätta titta på Routatoile(?)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0