S T A N

I dag var jag i Stan som jag berättade i går, var det jag Mamma, Mirre och Mormor, oj kanske glömde skriva Mirre, hehe. Men Mormor kom hit vid 10.00 oopps, trodde det var 11.00 satt jag vakna vid halv 10 och fick lite brottom. Tanken med den här dagen var typ att vi ska gå runt i lite affärer som vi inte brukar gå runt i. Vi åt även lunch på stan det blev Kinesisk mat, riktigt gott! Vi gick i alla fall in  i en hel del möbler affärer och sånt. Men även lite annat. Jag fick med mig hem en väska, blus och en bok. Har inga bidler just nu, men ni kan ju alltid få se dem någon annan gång, om jag orkar och kommer i håg, hehe. Kommer inte ens i håg vad affärerna hette där jag köpte blusen och väskan, haha. Boken köpte jag i alla fall på Pocket shop, vet inte helelr vad boken heter, bar koll har tjejen! Men blusen köpte jag på en second hand butik.
Sen så tog vi ett tåg hem 17.22, så vi hann inte till träningen, men har i alla fall joggat, så lite träning, men i morgon är det också träning!
Har fått sämst kondition, eftersom jag vart sjuk i nästan 1 månad eller 3 veckor typ.
Men nu får ni ha det så bra!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0