Ohhhh nooo!

Jag förstår inte att skolan börjar i morgon!!
Okej vi börjar klcokan 13.00 i morgon, och går säkert bara en timme, men ohh nooo.
Det här sommarlovet har gått så sjukt snabbt!!!
Kan ju säga att jag lätt skulle vilja ha sommarlovet i 1 månad till eller minst 2veckor!
1 vecka går så sjukt fort!
Nu är det bara att kämpa igenom hela 8.an.
I dag så ska jag verkligen försöka njuta av sista dagen på sommarlovet!
Klockan 13.30 skulle gissa att jag måste åka hemifrån 12.30 då, sen så ska jag väl hemma och byta om och sen träffa Caroline ett tag, eller vi får se hur det blir med det!

Klicka för att se större!!!
Kul att jag går på Spanska som fått det säämsta tiderna!

Nu börjar allt pluggande!!

Ska bada innan matchen också!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0