Mormor

Klockan 11.15 hämtade Ida ochTommy upp mig, eller aa jag gick till dem, då åkte vi till Nacka IP för att spela match mot något lag på B, minns ej vad dem hette, jag skulle spela en halvlek och då skulle jag stå i mål ;)
Fick typ inget att göra, bra jobbat av alla andra dårå! ♥ Första halvlek blev det 1-0 och ´sen stack jag till mormor men fick reda på att vi vann med 2-1. Det var fett mysigt hemma hos mormor hela släkten var där, från mammas sida dårå! Vilket då är 11 stycken barn och sen 10 vuxna tror jag?? ;oo, inte riktigt säker haha. Men vi har gjort lite olika haft fem kamp, ätit mat och fiskat m.m, jag har sett mitt livs största aborre, som john fick upp!
Gryyyymt stor!
Kanske lägger upp nån bild på den sen?
Vet inte om det blir Carro i morgon, eftersom jag har match vid 14.00. Men jag tror att hon också är kallad satt!
Nu halvtittar jag lite på Smallville också, Mirre har köpt sesong 1-9!
I morgon får jag också träffa min saknade Malin♥
Lovar att Malin har massor att berätta när hon bloggar nästa gång!

ooold!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0